První let: 1963
Poslední let: stále lítá u vybraných přepravních společností
Výrobce: Boeing
Co třeba vedení příští schůze nad výškovkou Boeingu 727? Tato rafinovaná replika stabilizátoru, který kdysi pomohl udržet populární letadlo z 60. a 70. let ve vzduchu, udělá to samé pro estetiku a styl v každé konferenční místnosti, kterou tak oživí a bude vypadat jako ve výstavní galerii.
Prošel pečlivým procesem broušení a leštění, 727 Konferenční stůl je působivým kusem leteckého nábytku. Reformovaný stabilizátor se opírá o solidní nosníky potažené pískováním v barvě hliníku. Díry zde působí nenuceně a v každé místnosti celkově moderně a ultra-jedinečně.
Jakýkoliv ze všech 727 konferenčních stolů může být v jakékoliv matné nebo jasné barvě, bude tak vypadat svěže a zapůsobí. Je zde částečně použito plexisklo a centimetrová vrstva tvrzeného skla, které lze řezat od 381cm níže. Přes stůl mohou být vytvořeny otvory pro správu telefonu/kabelů z počítače a povrch může být upraven tak, aby obsahoval logo firmy. Stůl doplňte židlemi naší firmy a bude to dotažené do konce.
727 Konferenční stolek, je dalším zářným příkladem naší zručnosti ve výrobě leteckého nábytku. Stovky hodin lidské práce byly vynaloženy na výrobu tohoto úžasného kusu a je to vidět. Proč navrhovat místnost s tradičním dřevěným konferenčním stolem, když existuje něco takového? Dokonce je i šetrné k životnímu prostředí!
Středně velký komerční tryskáč, Boeing B-727, byl navržen tak, pomohl naplnit potřeby leteckých společností po celém světě. B-727 nahrazoval B-707 kde mohl, ale ne mnoho lidí by očekávalo, že v dnešní době většina jeho nákladů by neměli být cestující.
Hlavní důvod, proč Boeing navrhl B-727 byl jednoduchý. United Airlines, American Airlines a Eastern Air Lines potřebovali tryskové dopravní letadlo, které by využívala menší města s kratší runway a menší poptávkou cestujících. United Airlines chtěla čtyř-motorák, která by mohl dosáhnout vyšší výšky, zatímco American Airlines chtěla dvoumotorový letoun z důvodů účinnosti paliv. Eastern Air Lines chtěl třetí motor pro své zámořské lety, protože v té době byly dvoumotorové letouny na určitých trasách omezeny. Boeing se nakonec shodl na „triplet“ designu, který udělal všechny tři letecké společnosti šťastnými. První B-727 se vydal do oblak dne 9. února 1963 a byl uveden do provozu jako první United Airlines dne 1. února 1964.
S motory namontovanými pod křídly, Boeing byl schopen používat vysoko-zdvižné zařízení na křídlech, který umožňuje B-727 používat krátké přistávací dráhy. Vzhledem k tomu, že B-727 byl navržen pro použití na menších letištích, bylo důležité, aby se letadlo nemuselo spoléhat na pozemní zařízení. Z tohoto důvodu Boeing vybudovala jednu z B-727 schůdků, které se vysouvali z břicha letadla, což umožňovalo přístup k interiéru. Tím se proslavil parašutista D.B. Cooper, když skočil s padákem z B-727 za použití schůdků. Krátce po tomto incidentu Boeing zakazuje používání schůdků za letu.
B-727 se použival pro domácí lety střední vzdálenosti, ale byl také překvapivě oblíbený u nákladních společností. FedEx Express a DHL silně spoléhali na B-727 jako na základnu svých vozových parků od pozdních 70-tých let. Bohužel, vzhledem k tomu, že B-727 převyšuje předpisy hluku, je B-727 postupně nahrazován B-757.
Několik B-727 se ještě využívá obchodními a charterovými společnostmi, kde ještě nebyla stanovena pravidla hluku. FedEx se také hodně proslavilo jako letadlo, které převáželo a bylo zajato slavnými zločinci.
Zaujal vás konkrétní návrh z našeho portfolia? Chcete si nechat na míru vyrobit vlastní nábytek?
Napište nám nezávazně svou představu a my se s vámi spojíme.