Úvod Co děláme Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl

Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl

Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl

Fotogalerie

Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůlBoeing 747 Jumbo Jet konferenční stůlBoeing 747 Jumbo Jet konferenční stůlBoeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl

Boeing B-747

První let: 1969

Výrobce: Boeing Commercial Airplanes

Popis produktu

Jedno slovo přijde na mysl po prohlédnutí konferenčního stolu Boeing 747 - epické! Vytvořeno z motorové gondoly skutečného letounu. Tento kus nábytku bude vždy výrazným prvkem pro moderní kancelářské prostředí. Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl má průměr 305 cm, zrcadlově lesklý kovový povrch. Vnitřní lopatky mohou být doplněny sadou interního různobarevného LED osvětlení, které je obtočené leštěnou hliníkovou kupolí, ležící pod  kulatým elegantním tvrzeným sklem o tloušťce zhruba 1 cm. Mistrovské dílo může obklopit až dvanáct sedadel a také jsou zde k dispozici velmi užitečné datové porty.

Na vytvoření tohoto neuvěřitelného kusu nábytku na zakázku padlo nespočet pracovních hodin. Pro ty, kteří chtějí své pracovní prostředí přetvořit v něco silného, ​​uměleckého a výrazného je Boeing 747 Jumbo Jet konferenční stůl opravdu prvotřídní výběr.

Historie B - 747 Jumbo Jet 

Pro většinu lidí známý jako \"Jumbo Jet\" Boeing 747 je jedním ze světově nejznámějších letadel.  Bi-747 je také jedním z největších letadel na světě, ať už fungoval jako přepravní prostředek pro cestující nebo nákladní letadlo.

Stejně jako u většiny letadel, design pro B- 747 vyšel z požadavku armády za \"nadmíru velké\" nákladní přepravní letadlo, které by překonalo jejich C 41. Armáda chtěla letadlo, které by mohlo nést nadměrný náklad, který by se nevešel do žádného z  existujících letadel.  Prezident Pan MA, Juna Tripe věděl, že větší letadlo by mohlo držet krok s poptávkou cestujících lépe než řada menších letadel. Boeing používal všechny z těchto doporučení a vytvořil B-747, největší a první tryskové dopravní letadlo se širokým trupem. Společnost cítila, že do  B-747 bylo chytré investovat vzhledem k tomu, že motory lze snadno modernizovat spolu se skutečností, že i kdyby se poptávka  cestujících snížila, velká nákladní letadla budou stále potřeba. V dubnu 1966 Pan Am podepsal smlouvu s Boeingem. Letoun se poprvé  vydal do oblak 9. února 1969. V roce 1970 byl  uveden Pan Am, potom následovali Continental Arlines a TA.

Vzhledem k tomu, B-747 byl navržen pro optimální nákladní kapacitu, udělala se také  verze pro cestující a vznikla tak druhá paluba. Tím vznikl kokpit vypadající jako hrb nad hlavní palubou. Při nakládání na letišti se kokpit zvedne a může se nakládat zepředu. To umožnilo vytvořit na druhé palubě prvotřídní salonek nebo další prvotřídní sezení. 

Ze všech různých variant B-747 existuje několik unikátních, které daly vyniknout mezi ostatními. Pokud jste si mysleli, že už to nejde dostat nějakou větší, B-747 Dreamlifter vám dokáže, že to jde. Modifikovaný, se  sub-montážními díly je  Boeing B-787  Dreamlifter největším nákladním letadlem v provozu. B-747 je také současný model letadla pro prezidenta Air Force One a japonskou Air Force One.

Od prvotřídní luxusního parníku až po  největší světový nákladní prostředek, Jumbo Jet bude vždy známý jako jeden z největších letadel, které kdy stoupalo mezi mraky.

Máte zájem o netradiční nábytek?POŘIĎTE SI VLASTNÍ

Zaujal vás konkrétní návrh z našeho portfolia? Chcete si nechat na míru vyrobit vlastní nábytek?
Napište nám nezávazně svou představu a my se s vámi spojíme.

Kontaktujte nás

© Dad air art 2025 Design and code: Beneš & Michl