Úvod Co děláme Fuselage Konferenční stůl

Fuselage Konferenční stůl

Fuselage Konferenční stůl

Fotogalerie

Fuselage Konferenční stůlFuselage Konferenční stůlFuselage Konferenční stůlFuselage Konferenční stůl

Boeing B-737

První let: 1966

Předchůdce: Boeing B-727

Výrobce: Boeing

Popis produktu

Fuselage je konferenční stůl, „létající“ vysoko nad každodenností a nesoucí „kabinu plnou stylu, elegance a výrazného designu. Není pochyb o tom, že stůl, který bude středobodem jakékoliv místnosti, musí být odvážný, dominantní, ale také stylový, chytrý a musí umět zaujmout. Konferenční stůl Fuselage to všechno má.

Vyřezán z tryskového letadla v důchodu, tento neuvěřitelný kus nábytku na míru je moderní a majestátní, ale také vnáší neformálnost, která má tendenci uvolnit napjatou atmosféru v místnosti a kolegové a /nebo klienti budou lépe komunikovat.

Výsledkem tvrdé práce je výrobek bez jediné chybičky, a sice ve vysokém lesku nebo v hedvábně matném. Je pokrytý 1cm tvrzeným sklem, které to celé zjemňuje a modernizuje. Navržené hliníkové nohy jsou doplněné (práškovým nástřikem) v barvě Černá kladivo. Jsou navrženy tak, aby doplňovaly jakoukoliv již existující dekoraci.

Pro ty, kteří chtějí prorazit mraky a létat do skutečně nerušeného prostoru, Fuselage Konferenční stůl může být vybaven ultra-Cool LED multi-barevným osvětlením pro okna, což vytváří mimořádnou a vzrušující dynamiku. Může být také vybaven volitelnými ze shora skleněnými datovými porty a USB porty diskrétně umístěnými pod povrchem stolu.

Historie letadla Boeing 737

Boeing 737 je nejprodávanější tryskové dopravní letadlo v historii letectví, spolu s asi tisíci dalšími současnými kdykoliv létajícími letouny. Po úspěšném 727, byl 737 vyvinut jako "twin-feeder" rozšiřující se rodiny dopravních letadel Boeing. I když více než 60% struktury a designu 727 bylo předěláno, zvláště jeho široký trup, největší otázkou designu po odlišení od svých již populárních současníků jako Caravelle a DC-9 bylo, kam dát motory. Rozhodnutí bylo učiněno v roce 1966. Joe Sutter se rozhodl nainstalovat je na křídla. Tato změna měla mnoho výhod: snížení interference táhnutí, lepší letovou polohu, zvýšený prostor kabiny, lepší přístup pro opravy a údržbu motorů, menší množství materiálu. Dokončení mělo být velkolepé, nicméně se musela upravit hmotnost a musely být provedeny další malé strukturálních změny a vyhladit všechny aerodynamické interference. Od té doby Boeing 737 vyráběla různé verze: 737 Classic, Next Generation, Max, a P-8 Poseidon - verze pro námořnictvo.

737 byl také prvním dvou-posádkovým letadlem rodiny Boeing, který pomohl uzavřít debatu mezi leteckými společnostmi, piloty a inženýry a jejich svazy.

Na konci roku 1967, po několika měsících, bylo pod dohledem FAA deklarováno, že v komerčních letadlech mohou bezpečně létat dvě posádky.
Jeden problém, který stále přetrvává dodnes, jsou jeho komplikované schůdky, které trápí zaměstnance už po desetiletí natolik, že někdy je dokonce spěšně kvůli zpoždění odstranili. Boeing 737 zlomil v roce 2012 rekord v prodeji komerčních dopravních letadel - 10 000 ks.

Máte zájem o netradiční nábytek?POŘIĎTE SI VLASTNÍ

Zaujal vás konkrétní návrh z našeho portfolia? Chcete si nechat na míru vyrobit vlastní nábytek?
Napište nám nezávazně svou představu a my se s vámi spojíme.

Kontaktujte nás

© Dad air art 2025 Design and code: Beneš & Michl