Pro nás je DC-9 Wing "výkonný přístup k pevnému přistání". Je to opravdu výstavní práce a není divu, proč je to další výrobek, který byl uveden v národních časopisech po celém světě.
Tento zakázkový stůl podává odvážné, inspirativní svědectví s dynamickým stylem, který se hodí bez problémů do moderního i tradičního pracovního prostoru. Rychle se stává jedním z nejvyhledávanějších návrhů funkčního nábytku v naší kolekci. Živě interpretuje řemeslnou práci v rámci funkčního uměleckého díla ve správních radách a majetků po celém světě.
Vyřezán z kultovní DC-9, široce ctěný jako jeden z nejodolnějších obchodních letadel ve výrobě vůbec , DC-9 Wing Psací stůl je také solidní, spolehlivý a velmi dobře řemeslně zpracovaný.
Náš tým pracoval stovky hodin na broušení a drcení každého křídla. Další úsilí bylo věnováno leštění a zase leštění, dokud nebylo dosaženo dokonalého zrcadlového povrchu. Hliníková podložka nohy je metodicky svařena, aby vznikl silný základ. Díry jsou vyřezány na stroji a snižují váhu. Nohy jsou v černém chromu a dále jsou zakončeny leštěným hliníkem. Pod zeleným plexisklem lze pozorovat vnitřní konstrukci stolu.
Ručně, na zakázku dělaný stůl je k dispozici v délkách standardně od 12cm - 46cm pro konferenční místnosti, recepce, atd. Je nabízen s volitelným 1,25 cm tvrzeným sklem. Je to způsob, jak zdůraznit elegantní design a uchránit povrch tohoto velmi zvláštního kusu nábytku na zakázku.
Pokud jde o navrhování nového letadla, inženýři obvykle dělají základ návrhu podle předchozího letadla. To nebyl případ Douglas Aircraft a jejich DC-9. Douglas se rozhodl, že DC-9 bude mít vlastní průběh.
S rozvojem začínajícím v dubnu 1963 byl postaven dvoumotorový DC-9 s krátkým dosahem, společník jeho většího bratra, čtyř-motorového modelu DC-8. Tam, kde většina návrhářů používala předchozí modely a náhradní díly pro své nové letadlo, DC-9 měl úplně nový design. DC-9 byl postaven s dvěma vzácnými turbodmychadly u trupu, mírně šikmými, malými křídly a T - ocasem. Tato varianta byla také navržena pro nákladní dopravu. Nakonec DC-9 mohl nést osm nákladních palet nebo až 135 cestujících v závislosti na umístění sedadel. DC-9 poprvé vzlétl dne 25. února 1965 a dne 8. prosince 1965 vstoupil do služeb Delta Airlines.
Je sotva překvapením, že DC-9 je jednou z nejúspěšnějších tryskových linkových letadel. V letech 1965 a 1982 se postavilo více než 2400 DC-9. Společnost Douglas udělala rodině DC-9 dobrou pověst spolehlivého a účinného letounu. DC-9 je také jeden z nejdéle používaných letadel a ještě dnes se několik z nich používá při různých operacích.
V průběhu let Douglas dělal několik variant DC-9, různá vylepšení a modifikace délky letadla, křídla designu a hmotnosti. Všechny tyto změny vedly ke zvýšení kapacity cestujících a DC-9 se tak stal ještě užitečnější. Perris Valley Airport používá DC-9 v parašutismu. DC-9 je díky úpravě schůdků jediné dopravní letadlo certifikováno FAA pro parašutismus.
Americká armáda také měla několik variant DC-9 s dveřmi na straně nákladu, která dodnes používají.
Přejmenován na C-9, US Air Force má C-9A Nightingale MEDEVAC, zatímco americké námořnictvo používá C-9B Skytrain II pro logistickou podporu loďstva. Letectvo také využívá DC-9 jako VIP dopravu pro přepravu členů americké vlády a další vysoce postavených úředníků.
Při současném zlepšování stávajících modelů se často řeší problémy, a proto vytvoření lepšího letadla není vždy nejlepším řešením. Douglas a DC-9 ukázal leteckému průmyslu, že to není na škodu myslet jinak než zaběhnutým způsobem a začít od nuly.
Zaujal vás konkrétní návrh z našeho portfolia? Chcete si nechat na míru vyrobit vlastní nábytek?
Napište nám nezávazně svou představu a my se s vámi spojíme.